דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


יחסי ציבור וקידום במנועי חיפוש 

מאת    [ 01/09/2010 ]

מילים במאמר: 398   [ נצפה 2280 פעמים ]

יחסי ציבור ומנועי חיפוש

מנועי חיפוש הם מקור במידע העיקרי אם לא הבלעדי של רובנו. מנועי החיפוש קיימים בכל השפות ונפוצים בכל העולם כאשר המנוע החזק והפופולארי ביותר הוא כמובן גוגל. הרעיון בו לכל שאלה תשובה הפך לגמרי אמיתי בעזרת גוגל שכן האתר מרכז בתוכו אין ספור אתרים ומיני מאגרי מידע. בעוד בעבר מלל היה נחלתם הבלעדית של מנועי החיפוש היום ניתן לקבל בחיפוש גם סטילס ווידיאו תואמים לנושא החיפוש. כל חיפוש יכול להניב עשרות אם לא מאות תוצאות בחיפושים פופולאריים אולם הדפים הראשונים הם לרוב מוקד המשיכה של הגולש.

בכדי שאתר יהיה בראש רשימת החיפוש בגוגל והמנועי חיפוש דומים עליו לקיים אחד מהתנאים הבאים:

-          קידום בתשלום: ניתן לקנות במנועי החיפוש את התוצאות הראשונות או שטח פרסום שיופיע בדף התוצאות הראשון. בגוגל קניה זאת היא רכישה של ad words (מילות פרסום) כאשר הכוונה היא לא בהכרח למילה אחת אם כי לקובץ מילים אשר יוצר ביטוי מסוים. התמחור אינו אחיד והוא בהתאם לפופולאריות של מילת החיפוש כך לדוגמא קנייה של תוצאות החיפוש הראשונות במילה נעלי ספורט יהיה הרבה יותר יקר מקניית הביטוי נעלי ספורט לנשים ברמת השרון (למרות שבביטוי השני יש יותר מילים על הנייר).התוצאות הקנויות הם אלא המסומנות בצבע, במאין מרקור בראש דף תוצאות החיפוש. אופציה נוספת היא לקנות את שטח הפרסום המוצע בצד הדף במנועי חיפוש - לרוב הפרסומת מופיעה בכמה מילים והנושא קשור לנושא החיפוש אם כי לא תמיד בדיוק רב.מדובר בכלי של שיווק באינטרנט שמומלץ לשימוש להשגת מטרות לטווח קצר.

-          קידום בכמויות: גוגל בוחר בעצמו להזניק אתרים אשר כמות המבקרים בהם היא גדולה. כך נוצר מאין מעגל של ביצה ותרנגולת שבו לא ברור מה בא לפני מה - כמות הגולשים הנרחבת של האתר או ההופעה שלו בראש תוצאות החיפוש. הרי שכמות גדולה מעלה את הדף ברשימה, ככל שהדף ממוקם גבוהה יותר כך גדל הסיכוי שיכנסו אליו גולשים (שכן גדל הסיכוי שהם יחשפו אליו), ככל שתעלה כמו הגולשים כך הדף יצבור פופולאריות במנוע החיפוש וחוזר חלילה. פרסום בגוגל פרסום האתר עצמו ולא בהכרח המוצר הוא שיביא לכמות גדולה של כניסות - כניסות חוזרות גם הם חשובות ולשם כך יש להחזיק אתר מטופח וידידותי למשתמש.מומלץ גם לעסוק בכתיבת בלוג לחיזוק הנוכחות ברשת.

-          קידום במלל: בכדי שגוגל "יאהב" אתר עליו להיות לא רק פופולארי אלא גם קריא. הכוונה אינה לתוכן הפנימי של האתר בלבד אלא גם למבנה האתר וקידודו - כך לדוגמא עדיף לעשות דף שנקרא מאמרי שיווק לאתר בתחום השיווק מאשר דף הקרוי מאמרים.

 

OmniPresent הוא מרכז לשיווק אינטרנטי שהופך את לקוחותיו לסמכות בתחומם בזירת האינטרנט ע"י שימוש בכלים של קידום אתרים בגוגל  ושיווק ברשתות חברתיות . ניתן לקבל ייעוץ שיווקי מעשי.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשיבות היוגה לאיזון אורח חיים יושבני  -  מאת: מיכל פן מומחה
היתרונות של עיצוב בית בצורת L -  מאת: פיטר קלייזמר מומחה
לגלות, לטפח, להצליח: חשיבות מימוש פוטנציאל הכישרון לילדים עם צרכים מיוחדים -  מאת: עמית קניגשטיין מומחה
המדריך לניהול כלכלת משק בית עם טיפים ועצות לניהול תקציב -  מאת: נדב טל מומחה
חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים.. תחשבו שוב -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב